Tuesday, September 1, 2009

Välkomna!

"What is the use of a book," thought Alice, "without pictures or conversations?"
- Lewis Carroll
Min ingång:
 
En väldigt mysig väg!
Mitt rum:
 
 
Jag vet... ingen 24-tums skärm =(
Det delade köket:
 
 
Städat och rent...
Gwendal och i bakgrunden Natasha:
 
 Gwendal har läst design i frankrike och jobbar numera med animering. Han är bland de mesta kreativa människorna jag har träffat och talangfulla. Han spelar gitarr, målar (jättefin), och man behöver inte läsa hans CV för att vilja anställa honom - det räcker att se designen!
Natasha har nyss lämnat oss för att flytta till frankrike för att bland annat finna vad hon vill göra med livet och samtidigt besöka en fotograf-konferens i Perpignan i södra frankrike.
 Sandrine (till vänster) har examen från frankrike inom arkitektur och söker jobb här i Montreal inom arkitektur för tillfället.
Kevin (till höger) har en Master inom musik och ska nu läsa ett år i Ottawa till musiklärare.

3 comments:

  1. ser ju helt sjukt trevligt ut!! o speciellt mysigt att bo med lite kreativt folk, lite skillnad från teknolognördar! Själv jobbar jag på mina bohemskills och mitt snor, stora kramar!!

    ReplyDelete
  2. Holy guacemoly det var inte lite bloggande...
    Med det finns väl inte mycket mer mac:en klarar av ;)
    Diggar dina tofflor btw :P
    /Hard pecs, thus hardly anonymous

    ReplyDelete
  3. haha grattis fredrik. visst e tofflorna macho-points? Alltså mac:en e ju självlärande - det är inte jag som bloggar längre. Mac:en gör d själv.

    ReplyDelete