Monday, December 14, 2009

Morning's here!

"Morning's Here
The Morning is Here
Sunshine is Here
The Sky is Clear
The Morning's here
Get into Gear
Breakfast is near
The Dark of Night Has Disappeared"

- Joey Tribbiani, Friends

Om någon timme ska jag skriva tenta och i och med det så sa jag till lägenhetsfolket igår kväll att jag skulle upp tidigt, ca kl6.
Sandrine och Theresa utbrast då, "DU FÅR INTE SJUNGA IMORGON BITTI! VI VILL SOVA!"


Det är väl kanske lite befogat för vanligtvis brukar jag motivera mig själv ur sängen och ut till köket och inne i duschen med följande låt:




Ibland uppskattas det av Sandrine får hon blir själv glad och vill ta sig ur sängen när hon hör mig sjunga men hon kan väl tycka att jag kanske går lite för långt på hennes lediga dagar... Theresa uppskattar det aldrig :p.

4 comments:

  1. Is the music from Forrest Gump? Like the beginning scene when the feather is flying.

    ReplyDelete
  2. Vad heter artisten som sjunger låten du har som bakgrundsmusik? Låten heter ju iaf "Fast car" :)

    ReplyDelete
  3. Hon heter Tracy Chapman, Jocke :)

    ReplyDelete
  4. jo jag upptäckte det 10 sek senare, när jag började läsa bloggen :D

    ReplyDelete